Monday, April 11, 2011

Minggu Add/Drop

Minggu ini adalah minggu bagi aku. Biasalah dah nak abis semester baru buat add/drop untuk semester hadapan.

Tanpa melakukan add/drop ini, korang akan  dianggap sebagai pelajar tak aktif. Dengan kata lain, susah abis belajar atau sudah berhenti belajar. Bila ini terjadi, secara automatik, pinjaman korang pinjam tu akan berhenti setakat itu saja. Bila belajar sampai sem 3 dan tak buat add/drop  untuk sem 4 setakat itu  jak korang dapat.

Bermula Bila?


Aku malas nak cer cite pasal benda ini. So korang tengok je la dengan print screen yang buat daripada page mpp uum sesi 2011/2012. Kalau kurang gelas gambarnya. Nanti tinggalkan lah komen kat bawah tu. Sekadar berpesan.


Memandangkan aku sem 4 untuk sem ini aku akan bermula pada esok hari pada kul lapan pagi. Bukan macam dulu start kul 12.01 pagi. Dah tukar. Takut susahkan pelajar.

Harapan

Aku mengharapkan segala urusan add/drop ini dipermudahkan oleh-Mu Ya ALLAH.  Amin. Insya-allah.


0 comments:

Post a Comment